Forsiden
Siste
Søk
Logg inn
Registrering
Behandler innhold .. vennligst vent..
Du er her:
Forside
>
In the pit - Oslo Børs
>
Telenor
TIL BUNNEN
TIL FORSIDEN
TIL GRUPPEN
FORRIGE
1
ALLE
NESTE
TIL BUNNEN
NorPete
08:12
12.07.2005
#1
[Beklager! Innlegg krever innlogging på stocktalk for å lese. Allerede registrert?
Logg inn
eller
Gå til registrering og kjøp abonnement!]
Nytt innlegg
TIL TOPPEN
TIL FORSIDEN
TIL GRUPPEN
FORRIGE
1
ALLE
NESTE
TIL TOPPEN