Behandler innhold .. vennligst vent..

jorin
08:50
31.03.2009
#2

Aker Solutions har nå fått kontrakt på kontrakt, men det er lite bevegelse på aksjen. Er det generell frykt blant investorer i markedet som holder aksjekursen nede. Ser jo ut som de har bra med ordrer framover slik at selskapet virker veldig solid.Kamskje det skjer noe her hvis de får kontrakten med ENI om ferdigstillelse på Goliat.
StockTalk
09:08
31.03.2009
#716

Tråden om Aker Solutions


Anbefaler du AKSO? Legg inn anbefalingen din her...
Nytt innlegg