mac
16:47 17.04.2009 #2017
|
Oppsiden bør ligge innenfor 20-25% på kort sikt!
Myndighetene ønsker en minnelig ordning innen mandag og kanskje allerede etter stengetid i dag.
Mitt synspunkt er at Jens Stoltenberg ønsker å få dette ut av verden, før selve landsmøtet i helgen!
Rally mot sluttauksjon i dag? |
steinarn
16:50 17.04.2009 #1526
|
Det er mye god info om AKSO i den eksisterende topicen.
Eksisterende topic |
mac
17:01 17.04.2009 #2018
|
Beklager, steng denne da jeg ikke fikk med meg at det var en eksisterende tråd!
Mac |
StockTalk
17:14 17.04.2009 #725
|
Stenger denne og anbefaler alle å sjekke i SØK etter eksisterende tråder.
Husk også å legg inn markedssynet ditt - om du er BEAR eller BULL... |