Behandler innhold .. vennligst vent..

mac
16:47
17.04.2009
#2017

Oppsiden bør ligge innenfor 20-25% på kort sikt!

Myndighetene ønsker en minnelig ordning innen mandag og kanskje allerede etter stengetid i dag.

Mitt synspunkt er at Jens Stoltenberg ønsker å få dette ut av verden, før selve landsmøtet i helgen!

Rally mot sluttauksjon i dag?
steinarn
16:50
17.04.2009
#1526

Det er mye god info om AKSO i den eksisterende topicen.

Eksisterende topic
mac
17:01
17.04.2009
#2018

Beklager, steng denne da jeg ikke fikk med meg at det var en eksisterende tråd!

Mac
StockTalk
17:14
17.04.2009
#725

Stenger denne og anbefaler alle å sjekke i SØK etter eksisterende tråder.

Husk også å legg inn markedssynet ditt - om du er BEAR eller BULL...
Nytt innlegg