Behandler innhold .. vennligst vent..

Nedved
19:15
03.07.2007
#2706

Det nærmer seg....

Ser at Kloden ikke har undertegnet dop avtalen. Uten Kloden på laget kan vel ikke Vino vinne i år?
Camelon
20:04
03.07.2007
#8973

Ja, nei, huff.

Det er trist at det har blitt som det er. La oss håpe at bunnen er nådd, og det kan fokuseres på det sportslige heretter. Men jeg gleder meg. TV2 med TdF er digg på so**** når det regner eller man er fyllesyk.
kattaklore
18:56
07.07.2007
#8635

Nå er det thor..
Akilles
20:31
07.07.2007
#2070

"Tour de Dop" er ikke hva det engang var.... nå er det visst ikke akseptert å dope seg engang... Vil dette gå over underholdningsverdien? Vi må nok se langt etter ryttere som gjør brudd opp det bratteste bakkene i 60km/t+...
lunken
16:52
08.07.2007
#11409

Imponerende av Mc.Ewen og Hushovd er fornøyd med 2 plassen ;-(

Topp ti på første etappe av Tour de France:
1. Robbie McEwen
2. Thor Hushovd
3. Tom Boonen
4. Sebastien Chavanel
5. Romain Feillu
6. Robert Forster
7. Marcus Burghardt
8. Oscar Freire
9. Francisco Ventoso
10. Thomas Vaitkus



[Endret 08.07.07 16:54 av lunken]
fjellbonde
16:56
08.07.2007
#15168

nytter ikke å sitte å trå husovd. veldis så god fart han fikk australiern.
lunken
17:05
08.07.2007
#11410

mener du det var noe muffens der fjellis?
fjellbonde
17:18
08.07.2007
#15169

neida, ikke mere enn i nm. er vel bare at hushovd ikke er kjapp nok i beina.
lunken
18:20
08.07.2007
#11411

Alt i alt er jeg godt fornøyd. Jeg tok Tom Boonen på de siste meterne, og det er et godt tegn. Gi meg et par dager til, så tar jeg McEwen også, sier Hushovd i Canterbury søndag ettermiddag.
Camelon
12:27
09.07.2007
#8977


Heia Thor!!
falitt
12:38
09.07.2007
#12562

Stakkars TV2,
belemret med pratemaskinen Kaggestad.
Etter 5 minutter er man bare så "fed-up" at man bytter kanal.
Det er rene torturen....
driller
12:46
09.07.2007
#9584

Helt uenig falitt, synes kommentatorparet og resten av teamet til TV2 gjør en ypperlig jobb.
Beinmarg
11:14
10.07.2007
#5946

Helt enig med Driller, lenge siden vi hadde noen som gjorde en så bra jobb.
Du må være av den typen, som kun liker sin egen stemme, falitt , eller ? :))
lunken
17:41
11.07.2007
#11418

Grattis Thor.......
vel fortjent ;-)




[Endret 11.07.07 18:16 av lunken]
fjellbonde
17:44
11.07.2007
#15182

han var offensiv i dag lunken.

men nesten så han satte seg for tidlig :-)
fjellbonde
18:18
24.07.2007
#15227

nei, dette gidder jeg ikke se på mere. nå er han russeren tatt i doping. rasmussen er meget tvilsom.
owen
19:00
24.07.2007
#2457

Helt enig....foreslår at både Touren og Giroen tar en pause neste år. Nå er sykkelsporten i ferd med å bli ødelagt totalt.
Nytt innlegg