lunken
18:12 06.07.2010 #13024
|
< Endret 06.07.2010 18:12 av lunken |
lunken
18:14 06.07.2010 #13025
|
Grattis Thor, du er sjef;-)
|
lunken
18:17 06.07.2010 #13026
|
Boa måtte ta vare på laget å sjefen i dag, godt jobba Edvald. Er du ryddegutt så blir det dessverre ingen topplassering. Uansett så er det hyggelig å være Norsk i dag. Thor har fått god erfaring og er en god kandidat til den grønne. |
oge
17:29 08.07.2010 #9433
|
3. og 5. GØY, men Cavendish er tilbake. |
Changes
18:17 15.07.2010 #15254
|
Grimstad-Grisen svikta.
Får aldri trøya tilbake nå. |
lunken
12:16 16.07.2010 #13043
|
Nei, han må nok vinne den tilbake. |
lunken
17:06 16.07.2010 #13044
|
Å det gjorde han gitt. Imponerende. |
Camelon
13:49 17.07.2010 #16463
|
Noe av det jeg fascineres mest av når det kommer til sport er slikt vi så igår.
|
Changes
17:33 17.07.2010 #15263
|
Grimstad-Grisen mista trøya igjen.
Er ikke mye krutt i de beina. 8-plass er helt uhørt. Uakseptabelt.
Totalt uakseptabelt!!! |
zilverbullet
18:48 19.07.2010 #153
|
Contador viser feighet og karakterbrist på dagens etappe. Først drar han fra Andy da kjede glipper, og deretter ljuger Contador på TV at han ikke fikk med seg dette. Når han først rykker fra Andy, bør Contador i det minste stå for det han gjør uten å ljuge til TV-seere. Det er jo helt opplagt at Contador vet hva som skjer idet han rykker til når Andy får problemer.
Contador kommer til å høste fruktene av skitten taktikk og mangelen på goodwill i touren fremover. Et slikt spill er kanskje kortsiktig gunstig, men ikke langsiktig taktisk. Et godt eksempel der man høster gode frukter er Hushovds "venner"; Anthony Charteau og Remy Pauriol. De hjalp Hushovd til å kapre viktige spurtpoeng, selv om de ikke tilhørte Cervelo.
Blir spennende fremover. Det har vært trøyebytte relativt ofte, og det gir spenning, men synes dagens stunt var usportslig. |
Changes
10:54 20.07.2010 #15271
|
Man støter ikke på gul trøye i trøbbel. Tipper Contador ender opp med betongtøffler. |
Rune Hansen
18:30 16.07.2025 #11759
|
Her har det ikke vært skrevet noe på 15 år så da benytter jeg anledningen til å gratulere Jonas Abrahamsen med en fantastisk etappeseier i Tdf. Det er større enn noen her på fora tror. |